Isnin, 25 Januari 2010

kem yg menghiburkan....

kenangan sebelum balik....
tempat kem...di pusat latihan luar,ulu gombak....
malam kebudayaan yg dinamakan"malam suka hati kita"...hahaha
sebhgian peserta lelaki....
my self......
ahli kumpulan yg cool...hehehe

sebhgian peserta perempuan...
my bez frenz.....

seronok btl.....
dh lma aku cari tempat cm ni untk tenangkan hati....
umpama kt rmh mkck aku kt kelantan...
ni yg rse nk blik kelantan jer....
yg paling2 best dh mndi air terjun....
best giler...mmg btl2 menikmati...
aku dh xhiraukan saper2 dh....
lntak r saper yg nk tgk aku mndi...
jnji aku puas hati...
tp mmg bestlh aktiviti dlm kem ni...
tempat yg nyaman.....udara yg segar....deruan air sungai....
dan ad binatang yg menggelikan.....hahaha....
nsib baik aku slh seorg insan yg terselamat dri binatang 2....
kalu x...........hehehe......
tp singkat sgt hrnya.....
rse cm nk stay terus kt sna jer.....
per2 pn...tmpt 2 berjaya wt aku luperkn bnda 2 wt sementara wktu...
wt aku btl2 ketawa......hilang rse tensen....
and ni sebhgian gmbr2 ktorg yg POYO!!!!!!!!hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan