Sabtu, 6 November 2010

home sweet home!!!yeah...:)

salam....skrg ni diriku dh ad kt umah...best sgt2 rase...smpai pg td trus tdo...bgun tdo terus teringat fokus utama nk wat adalah MAKAN!!!!hehehehe.....(bgus xpnya ank dara...bgun nk mkn jer yg tau...:)...hr ni mak masak sayur lemak campur+ikan goreng...wlupn simple tp aku suka....mmg mkn byk la....then,duk jap terfikir la plak nk mkn bihun sup kt kedai dkat dgn umah....so,suh la adk yg bongsu g beli...alah,RM1 jer pn...tuh yg best tuh...murah n berbaloi2....mkn dgn penuh nikmat...hahahha....
pastu,duk la lepak2 ats beranda kt depan umah smbil berbual2 dgn adk2 aku...konon2 meeting adk beradik la kn tapi bual kosong jer pn....tgh asyk duk ckp2 tuh...terpndang la pokok pauh epal(mangga) kt umah jiran aku tuh...mak oi...lebatnye buah die...terus telan air liur...mmg terasa nk mkn sesgt la kan....per ag,terus tnya adik aku pokok pauh epal kt umah tok aku berbuah ker x....adk aku ckp berbuah...lebat lak tuh..per ag,aku kerah la die suh g ambik buah tuh...kalah org mengidam yg nk mkn kan...hahahaha...adk aku ambik byk gak la...oleh sbb adk2 aku ni ramai nk2 kalu time duk berkumpul,per ag...hbs terus buah tuh....tambah dgn colek belacan yg aku wt tuh kaw2 lah...sorg kupas,aku bhgian potong...mmg layan r....hehehhe
xlama pastu,mak balik umah ambik motor(mak g umah sepupu jln2 waktu ptg).mak kte nk g tgk buah kt pasar mlm...kebetulan mlm ni pasar mlm....balik jer umah,mak beli buah duku,ayam berketul2,putu mayang yg beras,keropok goreng...mmg aku mkn kaw2 la...putu mayang aku sorg jer yg mkn~hbs~...ayam goreng aku mkn 2 ketul~penuh perut~...mkn buah duku ag...plus air sirap...mmg xmkn nasi pn mlm td...hahahha...puas hati...mak plak plus mkn mee kari....mmg kenyang la...adk2 aku diorg beli sndri2...so,diorg xkcau aku punya mknan...tu yg best tuh....per2 pn,aku suka duk umah!!!!!:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan