Sabtu, 9 Oktober 2010

sjer nk berceloteh....:)

kadang2 per yg kiter hajati xsemestinya kiter dpt.....tp yg dtg tu mgkin sesuatu yg akn memberikan kiter pengalaman la kan...dlm byk2 benda dlm hdup aku,rse2 benda yg paling berat aku nk wt keputusan sal jodoh la...coz ni kan penentu msa depan aku nnti....bkn sng tau nk terima bulat2 saper yg dtg n saper yg btul2 ikhlas berkwn dgn kiter....sumernya ad mksud yg tersirat....adoi....sjer la tuh nk menguji sejauh mne kecekalan hati aku...huhuhu...per2 pn,seandainya jodoh aku dh smpai....cra terbaik wt keputusan...mnta petunjuk dgn Allah la kan...semestinya...mohon ditetapkan hati dlm setiap keputusan yg dibuat....insya Allah...

then,ad gak benda yg wt aku tul2 kecewa...kecewa dgn diri aku...wt org yg aku syg terluka...wt die menangis....rse down sesgt msa tuh....rse2 xprnh aku wt cm tuh(wlupn msa dlu ad la gak wt die menangis coz dgn perangai aku yg enth per2 ni kan...huhuhu)....tp setiap per yg berlaku,aku tau die mmg seorg yg tabah...redha dgn per yg berlaku pd dri aku...sntiasa bg aku semangat....thanks mak..thanks sesgt....pengorbanan mak,kasih syg mak,tul2 wt along rse dri along dihargai wlupn ad gak sesetgh org sdah wt along patah semangat sebnrnya....hanya mak jer yg tul2 fhm ttg along mak...luv u forever.....

then,sal rayer plak...rse thn ni rayer yg xbaper nk hepi lah bg aku coz byk bnda yg missing...byk bnda yg terjadi even tgh smbut hari rayer...but celoteh adik2 ak mmg xpernah luak la kan..semestinya coz untk bg mak aku hepi n luperkn per kekurangan yg ad pd hari rayer thn ni....yg penting,aku jelez sesgt coz org lain dpt main mercun tp aku x....coz tukang "pengimport" mercun umah aku beraya atas laut...huhuhu...pdn hal aku mmg takut dgn mercun pn...rse2 xprnh pn aku main mercun..tgk org main mercun ad la...TEMA rayer thn ni~~mak aku kter tema 1 m'sia...hahahha...tp xleh snap pic la plak coz kamera rsak...tensen tul...nk tau naper tema 1 m'sia...coz kitorg pnya ad kepelbagaian color...langsir wrna coklat,kusyen wrna biru,alas meja wrna merah+wrna per enth...luper n bla bla bla...hehehhe....adk2 aku pn bju kepelbagaian gak...mls nk ckp la kan....terlebih sudah 1 m'sianye...kihkihkih....tp yg seronoknya...ad abg hensem dtg umah aku msa 1st day rayer.....dpt cuci mata jap...hahaha....tp sebenarnya abg hensem tuh sedara ak la...kira sepupu tiri la....eh bkn...sepupu btl kot coz ank abg mak aku(ayh sma tp mak lain)....hr rayer pn aku nk menggatal gak....ad ker ptt nk ejas sepupu sndri kan...hihihi....per2 pn,rayer ni byk story tp mls nak taip tuk citer pnjg2....penat la...:)...tp yg xbeznya...AKU DEMAM TIME RAYE!!!!huhuhu

nk citer sal per ag ek...dh xtau dh nk citer sal per.....tp sbrnya ad jer citer yg leh dijdikan bhn...sjer aku jer mls nk buka citer.....:)..nnti2 lakalu ad citer yg lbh menarik ag,aku rajin2 kn dri aku untk bercerita k.....nk kasi klh org yg wt novel....hehhehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan