Khamis, 30 September 2010

cerita aku...

cinta~biarlah dtg dgn sndrinye...tanpa paksaan...jgn paksa hati aku kalu hati aku mmg xnk...jgn paksa jiwa aku menerima kalu jiwa aku xleh nk isi....susahnye nk bg org fhm hati kite...bkn sng nk melupakan per yg dh berlaku...tp aku pasrah dgn segala ketentuan Allah terhadap aku...jika cinta manusia yg hadir dlm hidup aku,biarlah die org yg benar2 menghargai aku...tp bkn untk masa ini.....
kasih~bila tiba masanya...dgn sendirinya ia akn berada dlm hati aku...tanpa sebarang pksaan...tanpa sebarang keraguan...tanpa perlu tanya bile masanya ia barada dlm hati ini...
kesetiaan~bkn senang mencari sebuah kesetiaan....kesetiaan yg diberikan bkn untuk dipermainkan......bkn untk dipersendakan.....tetapi untk membuktikan bhwa aku btl2 menyayangi....

~~lama xberjiwang dlm blog...hehhehe..tetiba nk berjiwang mlm ni...layan jer...huhuhu~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan