Sabtu, 7 Ogos 2010

rinduuuuuu!!!!!!!!!!!

alah....rse nk blik kg sesgt...seyes aku ckp.windu sesgt kt kg...kt family...kt mak...kt ucu...lmbtnyer ag nk blik....xtau la naper....rse nk g pntai,nk tenangkn hati(walaupn ak xtau per yg aku fkr)....puasa pn dh nk dekat ni...lglah aku teringat kt arwah ayh aku....naper tiap kali puasa msti rse cm ni.....sbb byk sgt kenangan time puasa...
kalu aku msk,ayh tkang komen utama....mnis terlebih la...kpal garam tumpah la...xrse per2 la...mklumla kn..time puasa,mne leh rse..
time aku wt kek @ kuih,ayh tukang rse....sedap ker,x ker...Ya Allah..aku rindu sgt time 2....
naperla aku sensitif sgt mlm ni....air mata pn mengalir skali....
kemarin,aku chat dgn sepupu aku yg bljr kt rawang...die plak ckp rindu kt arwah pak sedara aku(adik arwah ayh)....aku xtau nk ckp per coz time 2 gak aku rindu kt ayh aku....tp aku kna kuat...aku kna kentalkn hati aku...aku kna sntiasa wt org tgk aku ni kuat wlupn aku sbnrnya lemah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan