Selasa, 3 Ogos 2010

salam...untk post entry kali ni....just nk ucapkn timer kasih kt sumer yg wish my bufday....thanks a lot....tp dugaan btul untk aku bg bufdayku thun ni....

i)sal bas um yg sengal....menyebabkn aku terpksa berkerah tnaga aku untk blik ker klej...sengal pnya bas...ad la dlm 15 mnit gak ak tggu tp pkck 2 xnk bka pntu...last2 aku dgn bengangnya jln blik ke klej...n yg menyakitkn hati ak...dh nk smpai kt klej,elok2 jer bas tu lalu hntr bdak...geramnya aku!!!!!

ii)balik jer kt bilik,aku pn melantak la mknan yg aku beli kt fak sastera(mkn dgn lprnya coz xmkn pg...huhuhu)...dh 2,pas jer kn...duk dlm stgah jam...perut plak wt hal....mmg penat giler r...duk ulang alik dr toilet 2(kalu kna byr,dh lmer dh bankrap ak...)ni msti nsi yg aku beli kat fak sastera 2...nsi putih+gulai lemak ikn kering+udang paprik.....adoi...nk pengsan ak rse....sabar jelah....

iii)no 8pax ak,ak xtau nk wt per...dpt semggu penggunaan free tp xtau nk cntc saper....xcm dlu,ad gak org yg ak nk calling2...nk jer wt iklan...saper2 yg nk guna fon ak...mai la ambik...free jer...kalu nk aktif,kna t4 dlu rm1...cas ler...hehehehe....

iv)yg ni pling wt aku tersenyum...pg2 mak aku wish bufday aku melalui mesej..."salam.selamat hari lahir yg ke 23.smga pnjang umur n dpt jodoh org soleh n berjaya dunia n akhirat...amin..."..wah!!!nmpknya mak aku cm xsbr nk dpt menantu...xprnh pn wish bufday ttg jodoh ni....hehehehe.....nsb baik xckp nk skali dgn cucu trus.....kalu x....hahahahaha....

k la...stkt ni jer dlu...nnti ad citer menarik...aku citer ag....papay....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan